Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

רונאלדו : בנו של סמי עופר קנה את "כדור הזהב" של רונאלדו : הצצה מסקרנת ונדירה לחייו של אחד הספורטאים המפורסמים בעולם, כדורגלנה של ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו.

רונאלדו : בנו של סמי עופר קנה את "כדור הזהב" של רונאלדו : הצצה מסקרנת ונדירה לחייו של אחד הספורטאים המפורסמים בעולם, כדורגלנה של ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו.. רונאלדו, שישב לצד מאמן נבחרת פורטוגל פרננדו סנטוס לקראת משחק קבוצתו נגד הונגריה, הזיז הצידה בעצבנות קלה שני בקבוקי קולה שהונחו לפניו. בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות. כריסטיאנו רונאלדו שבר היום (שלישי) שיא עם פתיחת המשחק הראשון של נבחרת פורטוגל ביורו 2020 מול הונגריה לקראת סיום המשחק, כריסטיאנו רונאלדו קבע שיא יוקרתי עוד יותר, כאשר הפך לשיאן הכובשים הבלעדי בטורנירי היורו. בגיל 17, רונאלדו שיחק את המשחק הראשון שלו נגד מוריירנסה. המראיין הצעיר מנסה לשוחח בפורטוגזית עם הסופרסטאר.

Cr7 קיבצנו לכם את כל הביצועים של כריסטיאנו רונאלדו בעונת הבכורה שלו ביובנטוס אל תשכחו לתת סאב. מחכה לראות אותך שוב במגרש. כבר לא אומת הסטארט אפ? יוצרי הסרט האוטוביוגרפי מלווים את הכוכב הפורטוגלי המוכשר והשנוי במחלוקת במשך 14 חודשים במגרש ומחוצה לו. כריסטיאנו רונאלדו מוכן לספוג הפסד מאסיבי של 10.75 מיליון דולר על דירתו במגדל טראמפ בניו יורק בעקבות תגובות שליליות על העובדה כי הוא מחזיק בנכס הממוקם בבניין בבעלות דונלד טראמפ, כך מדווח הניו יורק פוסט.

החלפת השלטון: רונאלדו, מלך המפעל, הודח
החלפת השלטון: רונאלדו, מלך המפעל, הודח from images.one.co.il
הפרק הכמעט אחרון ביריבות הנצחית: 13 просмотров 3 года назад. הוא נקרא על שם רונלד רייגן, נשיא ארצות. רונאלדו תרגילים הסירטון עולה על ידי אמיתי מעודד אים אתם רוצים עוד סירטונים של רונאלדו עשו לייק וסאב לערוץ שלי. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית: ספורט רונאלדו ריסק את מניית קוקה קולה בן גולדפריינד | 12:02. יוצרי הסרט האוטוביוגרפי מלווים את הכוכב הפורטוגלי המוכשר והשנוי במחלוקת במשך 14 חודשים במגרש ומחוצה לו. רונאלדו דיבר במסיבת העיתונאים של פורטוגל לפני המפגש מול הונגריה.

רונאלדו דיבר במסיבת העיתונאים של פורטוגל לפני המפגש מול הונגריה.

משחק מסעיר בין אלופת אירופה לאחת המועמדות לזכייה עם פתיחת משחקי בית 2. מחכה לראות אותך שוב במגרש. הפרק הכמעט אחרון ביריבות הנצחית: במקום השני התמקם הנמסיס הגדול של מסי, כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד, עם 39.7 מיליון לישט בשנת 2014. בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. יוצרי הסרט האוטוביוגרפי מלווים את הכוכב הפורטוגלי המוכשר והשנוי במחלוקת במשך 14 חודשים במגרש ומחוצה לו. הדרך של רונאלדו לעבר כדור הזהב כמעט פנויה. Ronaldo luís nazário de lima; המעבר של הפורטוגלי ליובנטוס לא רק חותם פרק מפואר בהיסטוריה של ריאל מדריד, אלא גם מסיים את אחת היריבויות הגדולות בתולדות הספורט. מייד לאחר מכן הרים בקבוק מים ונראה כמעודד לשתות אותם במקום את הגזוז, ואמר. הרגע בו כריסטיאנו רונאלדו נכנס למסיבת העיתונאים לפני המשחק של פורטוגל ביורו 2020, והסיר מהשולחן את שני מדובר באירוע חסר תקדים בקנה מידה עולמי. כרישטיאנו רונאלדו דוש רונאלדו נולד בפונשל, בירת איי מדירה ששייכים לפורטוגל. כריסטיאנוּ רוּנאלדוּ דוּס סאנטוּס אוויירוּ (בפורטוגזית:

יוצרי הסרט האוטוביוגרפי מלווים את הכוכב הפורטוגלי המוכשר והשנוי במחלוקת במשך 14 חודשים במגרש ומחוצה לו. המעבר של הפורטוגלי ליובנטוס לא רק חותם פרק מפואר בהיסטוריה של ריאל מדריד, אלא גם מסיים את אחת היריבויות הגדולות בתולדות הספורט. הרגע בו כריסטיאנו רונאלדו נכנס למסיבת העיתונאים לפני המשחק של פורטוגל ביורו 2020, והסיר מהשולחן את שני מדובר באירוע חסר תקדים בקנה מידה עולמי. רונאלדו אומנם נפצע בדקות הראשונות של אותו גמר אבל היה שותף מלא לדרך של פורטוגל לעבר התואר הראשון היריבים שלו כשלו. בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה.

CR7, מי יודע: רונאלדו היה ווינר גם בברצלונה?
CR7, מי יודע: רונאלדו היה ווינר גם בברצלונה? from images.one.co.il
Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה: בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות. הצצה מסקרנת ונדירה לחייו של אחד הספורטאים המפורסמים בעולם, כדורגלנה של ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. הרגע בו כריסטיאנו רונאלדו נכנס למסיבת העיתונאים לפני המשחק של פורטוגל ביורו 2020, והסיר מהשולחן את שני מדובר באירוע חסר תקדים בקנה מידה עולמי. מחכה לראות אותך שוב במגרש. מייד לאחר מכן הרים בקבוק מים ונראה כמעודד לשתות אותם במקום את הגזוז, ואמר. רונאלדו דיבר במסיבת העיתונאים של פורטוגל לפני המפגש מול הונגריה. 13 просмотров 3 года назад.

המעבר של הפורטוגלי ליובנטוס לא רק חותם פרק מפואר בהיסטוריה של ריאל מדריד, אלא גם מסיים את אחת היריבויות הגדולות בתולדות הספורט.

ההתמוטטות המחרידה של קשר דנמרק שפונה לביהח לאחר שבוצעו בו פעולות החייאה, גררה תגובות מצד הפורטוגלי וגם מקבוצות, שחקנים ומאמנים מרחבי העולם4. רונאלדו דיבר במסיבת העיתונאים של פורטוגל לפני המפגש מול הונגריה. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית: רונאלדו תרגילים הסירטון עולה על ידי אמיתי מעודד אים אתם רוצים עוד סירטונים של רונאלדו עשו לייק וסאב לערוץ שלי. מייד לאחר מכן הרים בקבוק מים ונראה כמעודד לשתות אותם במקום את הגזוז, ואמר. כבר לא אומת הסטארט אפ? אלופת אירופה פורטוגל, הביסה הערב (רביעי) בליסבון את נבחרת ישראל 0:4 במשחק ידידות, כהכנה לטורניר היורו. בימים האחרונים רונאלדו עומד במוקד פרשה במסגרתה הוא מואשם עי קתרין מאיורגה כי אנס אותה בשנת 2009 • רונאלדו הוא כנראה הספורטאי הפעיל הגדול ביותר בשנים האחרונות. משחק מסעיר בין אלופת אירופה לאחת המועמדות לזכייה עם פתיחת משחקי בית 2. הצצה מסקרנת ונדירה לחייו של אחד הספורטאים המפורסמים בעולם, כדורגלנה של ריאל מדריד, כריסטיאנו רונאלדו. רונאלדו, שישב לצד מאמן נבחרת פורטוגל פרננדו סנטוס לקראת משחק קבוצתו נגד הונגריה, הזיז הצידה בעצבנות קלה שני בקבוקי קולה שהונחו לפניו. 13 просмотров 3 года назад. יוצרי הסרט האוטוביוגרפי מלווים את הכוכב הפורטוגלי המוכשר והשנוי במחלוקת במשך 14 חודשים במגרש ומחוצה לו.

ספורט רונאלדו ריסק את מניית קוקה קולה בן גולדפריינד | 12:02. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית: הוא נקרא על שם רונלד רייגן, נשיא ארצות. כריסטיאנו רונאלדו שבר היום (שלישי) שיא עם פתיחת המשחק הראשון של נבחרת פורטוגל ביורו 2020 מול הונגריה לקראת סיום המשחק, כריסטיאנו רונאלדו קבע שיא יוקרתי עוד יותר, כאשר הפך לשיאן הכובשים הבלעדי בטורנירי היורו. היריב הגדול שלו בשנים האחרונות, לאו מסי, לא.

רונאלדו משחק בקבוצה ריאל מדריד בספרד בעמדת הקיצוני השמאלי...
רונאלדו משחק בקבוצה ריאל מדריד בספרד בעמדת הקיצוני השמאלי... from www.ynet.co.il
בסרטון מראיין ילד יפני את הכוכב הפורטוגלי במהלך אירוע שיווקי. אלופת אירופה פורטוגל, הביסה הערב (רביעי) בליסבון את נבחרת ישראל 0:4 במשחק ידידות, כהכנה לטורניר היורו. בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה. ההתמוטטות המחרידה של קשר דנמרק שפונה לביהח לאחר שבוצעו בו פעולות החייאה, גררה תגובות מצד הפורטוגלי וגם מקבוצות, שחקנים ומאמנים מרחבי העולם4. במקום השלישי, התמקם ניימאר מברצלונה, עם 26.8 מיליון לישט. מייד לאחר מכן הרים בקבוק מים ונראה כמעודד לשתות אותם במקום את הגזוז, ואמר. כבר לא אומת הסטארט אפ? Cr7 קיבצנו לכם את כל הביצועים של כריסטיאנו רונאלדו בעונת הבכורה שלו ביובנטוס אל תשכחו לתת סאב.

רונאלדו חגג עם צמד מאוחר, 0:3 דרמטי לפורטוגל על הונגריה 1 דק' קריאה.

רונאלדו כבש שלושער, האחרון בבעיטה חופשית מושלמת, קוסטה ענה עם צמד ונאצ'ו הבקיע בחצי וולה נהדר. אלופת אירופה פורטוגל, הביסה הערב (רביעי) בליסבון את נבחרת ישראל 0:4 במשחק ידידות, כהכנה לטורניר היורו. כבר לא אומת הסטארט אפ? ההתמוטטות המחרידה של קשר דנמרק שפונה לביהח לאחר שבוצעו בו פעולות החייאה, גררה תגובות מצד הפורטוגלי וגם מקבוצות, שחקנים ומאמנים מרחבי העולם4. רונאלדו הפך לשיאן ההופעות ביורו 1 דק' קריאה. הפרק הכמעט אחרון ביריבות הנצחית: Cristiano ronaldo dos santos aveiro, הגייה: הרגע בו כריסטיאנו רונאלדו נכנס למסיבת העיתונאים לפני המשחק של פורטוגל ביורו 2020, והסיר מהשולחן את שני מדובר באירוע חסר תקדים בקנה מידה עולמי. ספורט רונאלדו ריסק את מניית קוקה קולה בן גולדפריינד | 12:02. רונאלדו לואיז נזאריו דה לימה (בפורטוגזית: בלמה של פ.ס.ז', תיאגו סילבה. מחכה לראות אותך שוב במגרש. יוצרי הסרט האוטוביוגרפי מלווים את הכוכב הפורטוגלי המוכשר והשנוי במחלוקת במשך 14 חודשים במגרש ומחוצה לו.